Pages

Wednesday, December 22, 2010

Tahniah Kepada Pelajar form 3 G'nSeS yang medapat keputusan yang cemerlang

Hari ni result PMR tahun 2010 keluar. haha. teringat pulak mase aku pegi ambik result mase mude2 dulu. haha. aku ambek result dengan panuh selamba aje. tapi dalam hati debo lajop. wakaka. berbalik kepada topik. aku tak tahu lagi brape ramai calon pmr sekolah aku dapat 8A. rase2nye ramai kot berbanding ngan tahun lepas. batch aku tuh. haha. batch paling bjiak. haha. bijak la sangat. anyway, kepada yang dapat result yang tak berape cemerlang tu. teruskanla usaha anda. masih ada masa lagi untuk perbaiki kelemahan yang ada and bile dah masuk form 4 nati jangan nak main2 plak. kan tak pasal2 jadi macam aku. nak masuk form 5 baru terhegeh2 nak blajo. sape soh maen2 mse form 4. haha. takpe2 yang dah berlalu biarkan ia berlalu. masuk tahun baru ni mulakan dengan azam yang baru. hehe.

.::Congratulations to all form 3 student's G'nses-ian yang mendapat keputusan yang cemerlang, yang tak cemerlang tu cube lagi ek mase SPM nanti::.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I'm just a normal person, living a simple, humble person, trying to become the best of the best, next year is decisive in my future. SPM. I will do our best to get success in SPM. There will be no lazy nature, like the delay during the SPM. However Dunhill remain sweethearts. haha